Jakość

Głównym założeniem naszej polityki jakości jest zapewnienie Klientom najwyższego standardu obsługi, a co się z tym wiąże pełnego zadowolenia ze świadczonych usług. Jako stacja patronacka PKN ORLEN sprzedajemy tylko i wyłącznie najwyższej jakości paliwa produkcji tego koncernu.

Potrafimy nawet prześledzić drogę paliwa do naszej stacji. To jest, paliwo rurociągiem płynie do Naftobazy PKN ORLEN w Boronowie, gdzie cysternami ORLEN Transport jest dowożone do naszej stacji. Przy każdej dostawie pozostawiane są próbki, a z bazy paliw otrzymujemy certyfikat z badania laboratoryjnego potwierdzający zgodność danej dostawy z normą PKN ORLEN. Dodatkowo regularnie nasze paliwo jest badane przez ORLEN Laboratorium, który pobiera próbki wprost z jednego z naszych dystrybutorów.

To, co przede wszystkim wyróżnia naszą stację spośród konkurencji, jest troska o bezpieczeństwo i najwyższa jakość obsługi Klienta.

Pracownicy naszej stacji  otrzymują wiedzę o obowiązujących standardach w zakresie obsługi Klienta stacji paliw dzięki regularnym szkoleniom. Jakość ich pracy pomaga ocenić program audytowy Tajemniczy Klient, w ramach którego nasza stacja jest odwiedzana przez wizytatorów udających zwykłych klientów. Uzyskane tą drogą informacje pomagają w doskonaleniu pracy zespołu i podnoszeniu jakości oferowanych usług. Dodatkowa szczegółowa ocena dokonywana jest również systematycznie przez pracowników PKN ORLEN.

Nasz personel oferuje Klientom najwyższy standard usług, a także chętnie służy fachową radą i pomocą, dbając o wizerunek naszej firmy. Nasz Klient zawsze może liczyć na pomoc w dobraniu właściwego oleju czy też płynu jaki powinien być zastosowany w jego samochodzie; nasi pracownicy chętnie pomogą również przy zatankowaniu pojazdu, czy też przy obsłudze kompresora.

Wsłuchujemy się w uwagi naszych Klientów i to właśnie dzięki Wam możemy stale podnosić standard obsługi, za co Wam dziękujemy.